Vanliga frågor

 

Om du har några frågor är du alltid mer än välkommen att kontakta oss via e-post på info@classicpartspassion.com, telefon eller livechatt på vår webbshop.

Vårt kontor är öppet måndag till fredag från 8.00 - 16.00 (+ 1UTC)

 

Frågor och svar:

 

Jag kan inte hitta den del som jag behöver, vad ska jag göra?
Om fordonets egenskaper är korrekta och den del du behöver inte visar har vi inte delen i vårt program. Vänligen kontakta oss så ser vi gärna huruvida vi kanske kan källa till det.

Hur kan jag se om en del finns i lager?
Tillgängliga delar är markerade med en grön prick följt av texten "I lager". Om delen inte är tillgänglig markeras den med en röd prick följt av texten "Ej i lager".

Vilka länder levererar du till?
Vi levererar till alla europeiska länder.

Vad är leveransavgifterna?
Fraktkostnaderna till Sverige är DKK 85 

Vad är leveranstiden?
Leveranstiden till Sverige är 3-7 dagar

Vilka betalningsalternativ har du?
Vi accepterar VISA, Mastercard, Maestro och PayPal.

Jag vill avbryta min beställning, vad ska jag göra?
Se hur du returnerar din produkt her

En del saknas i paketet. Vad ska jag göra?
Kontakta oss på info@classicpartspassion.com eller på telefon +45 71 99 71 88

Vad ska jag göra om paketet är skadat?
Om paketet har några synliga skador måste du acceptera paketet med bokningar och informera oss omedelbart. Om paketet inte verkar ha några skador men delen är trasig, måste du informera oss inom fem arbetsdagar efter leveransdatum. Se våra kompletta försäljnings- och leveransvillkor her